Prekių gražinimas

Gavus užsakymą, kuo įmanoma greičiau (būtinai prieš naudoti vartoti prekę), prašome patikrinti siuntinį, pardavimo čekį, sąskaitą faktūrą bei pakuotę.

Prekę galima grąžinti, jeigu:

  • gavote ne tą prekę, kurią užsakėte;

Apgailestaujame, jei jums buvo pristatyta ne ta prekė, kurią užsakėte. Sieksime išspręsti šią problemą kuo įmanoma greičiau. Tam, kad galėtume grąžinti sumokėtą sumą ar pakeisti prekę kita, per 14 dienų nuo gavimo ją turite grąžinti tos pačios būklės, kokios gavote.

  • gavote pažeistą ar defektą turinčią prekę:

Atsiprašome, jei gavote pažeistą ar defektą turinčią prekę. Nenorėdami sukelti nepatogumų, stengsimės šią problemą išspręsti kuo greičiau. Jei manote, kad produktas yra pažeistas ar netinkamas vartoti, susisiekite su mumis. Gavę detalią informaciją apie įtariamą defektą  patarsime, ką daryti toliau.

  • negavote prekės.

Apgailestaujame, jei negavote prekės. Sieksime išspręsti šią problemą kuo įmanoma greičiau. Tam, kad grąžintume sumokėtą sumą ar atsiųstume kitą prekę, apie negautą užsakymą turite pranešti per 21 dieną nuo tos dienos, kai sulaukėte laiško, informuojančio apie prekės išsiuntimą.

Prekių grąžinimo sąlygos:

  1. Grąžinama prekė nebuvo sugadinta.
  2. Grąžinama prekė nebuvo naudota.
  3. Grąžinama prekė yra originalioje, nepažeistoje pakuotėje.
  4. Nuo grąžinamos prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės.
  5. Grąžinama prekė neprarado prekinės išvaizdos dėl Pirkėjo kaltės (išskyrus išvaizdos pakitimus, kurie yra neišvengiami norint apžiūrėti prekę).

Jei norite grąžinti gautą prekę:

Prašome susisiekti su mumis kontaktuose nurodytu elektroniniu paštu, nurodant, kodėl pageidaujate grąžinti prekę. Būtina pateikti aukščiau išvardintą informaciją ar pasitelkti vizualiąsias priemones. Mes išnagrinėsime atvejį ir nurodysime grąžinimo adresą bei sąlygas:

Prašome saugiai supakuoti gautą prekę, o pakuotės viduje nurodyti vardą, adresą bei pridėti pirkimo sąskaitą. Jei pateiksite užklausą pakeisti prekę kita, tačiau mes jos nebepardavinėsime, sumokėta suma bus grąžinta į pirkimo metu nurodytą kredito / debeto kortelę ar naudotą PaySera paskyrą. Iki kol prekė pasiekia mūsų sandėlį, jos grąžinimas yra Jūsų atsakomybė, todėl siunčiant produktą rekomenduojame naudotis patikimomis pristatymo paslaugomis.

Pardavėjas elektroniniu paštu per 14 dienų informuoja Pirkėją apie tai, ar jo grąžinta prekė atitiko aukščiau išvardytas sąlygas.

Prašome atkreipti dėmesį, jog galime grąžinti už prekės siuntimą sumokėtą sumą, jei:

  • išsiuntėme Jums ne tą prekę, kurią užsisakėte;
  • gauta prekė yra pažeista arba turi defektą.

Siuntimo išlaidų grąžinimo suma priklausys nuo prekės. Visa informacija apie tai Jums bus pateikta, kai ją ištirsime.

Jei pastebėjote, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), privalote apie tai pažymėti sąskaitoje faktūroje ar kitame siuntos perdavimą-priėmimą žyminčiame dokumente bei aukščiau nurodyta tvarka surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. To nepadarius, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų.

Pirkėjui pasirašius sąskaitoje faktūroje ar kitame siuntos perdavimą-priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.

Call Now